SaNtAi sEkEtikA bERsaMa-ku (@_@) (@_@)

SaNtAi sEkEtikA bERsaMa-ku  (@_@) (@_@)

lurf


Monday, November 5, 2012


Bicara buat guru

Ingin sekali aku
Berdiri tegak di persadamu
Mengenal setitik budi
Menghirup secangkir kasih

Ingin sekali aku
Berdiri di anjung kasihmu
Memetik sabuah keikhlasan
Menghampar selautan harapan

Ingin sekali aku
Bersamamu menyanyikan lagu mesra
Bertepuk utuh pasakmu teguh
Ini anak-anak merdeka
Perlu kau merdekakan jiwanya



Ingin sekali aku
Berada di takhta muliamu
Mengisi kekosongan dada anak-anak bangsa
Mendukung keagungan , melempar gusar
Daripada jiwa anak didik mu


Ingin sekali aku
Berkongsi kerinduanmu
Tatkala mereka tidak bersamamu
Bangga dengan mutiara
Berjabat erat, bersapa mesra
Ketika kau ketemukan mereka di jalanan






No comments:

Post a Comment